- Organisation
- Ledning
- Vi är en USV-enhet!
- Gustavsbergs universitetsvårdcentral
- Jakobsbergs universitetsvårdcentral
- Liljeholmens universitetsvårdcentral
- Verksamhetsråd
- Digitalt nyhetsbrev
- Integritetspolicy
- Lediga jobb/uppdrag
- Publikationskatalog
- Projektkatalog
- Medarbetare A–Ö
- Kontakt
- Om webbplatsen
- Utbildningskatalog
- Om oss
- Utbildningskatalog
- Befintlig sida: Workshop för personal inom SMO - inspira...
Workshop för personal inom SMO - inspiration för att kunna likrikta arbetssätt och lära av varandra
Ta chansen att både diskutera hur ni arbetar, beskriva ert arbetssätt samt ta del av och kanske inspireras av andra enheters arbetssätt. Resultatet av workshopen får deltagare och chefer sedan med hem till den egna vårdenheten där ni tillsammans kan ta diskussionen vidare om hur ni kan arbeta.
Kursdatum och tid
16 januari kl 8.30-12
Anmäl dig senast 8 januari
Innehåll
8:30-8:45 Intro
8:45-9:40 Workshop 1 tema: Inskrivning i SMO
9:40-10 Paus
10:00-10:55 Workshop 2: Årskontroller
10:55-11 Bensträck
11:00 -11:55 Workshop 3: Samverkan med rehab
11:55-12 Avslut
Lärandemål
Kännedom om andras arbetssätt Reflektera kring möjliga förändringar av eget arbetssätt
Målgrupp
Endast för personal verksamma inom Samordnat medicinskt omhändertagande, SMO.
Kostnad
Kostnadsfri för hälso- och sjukvårdspersonal i offentligt eller privat driven primärvård som har avtal med Region Stockholm.
Kontaktuppgifter
Se strax intill.
Avbokningsregler
Akademiskt primärvårdscentrum förbehåller sig rätten att ställa in kurser med för få anmälda (senast 14 dagar före kursstart).
Avbokning av kurs sker via e-post till lena.ma.olsson@regionstockholm.se
Övrigt
Vi reserverar oss för att kursen kan bli fullbokad innan vi hinner stänga anmälan. Du får då ett separat mejl med förfrågan om att stå på reservlista i turordning.
Anmälningsformulär
Fyll i dina uppgifter nedan, frågor markerade med * är obligatoriska.
Vill du uppdatera din information eller tas bort ut registret, hör av dig till namngiven administratör för kursen/aktiviteten.